donderdag 20 december 2018

Lieve kinderen van De Vuurtoren
Amai amai amai…

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik woensdagnamiddag op jullie school aankwam!
Zoveel zakken en dozen die in de gang klaar stonden voor ons…
Mijn collega en ik begonnen de grote camionette te vullen en te vullen en te vullen … tot er geen plaats meer was. En dan moesten we nog een keer terugkomen!

WOW! Dank u wel, kinderen van De Vuurtoren! Dank je wel voor het speelgoed, de kledij, de pampers, de verzorgingsproducten, de zwangerschapskledij, de verzorgingstafel, de eetstoel, het park, …
In de kerstvakantie zullen wij, op het Inloopteam, héél hard werken om alles te sorteren en dan in januari zullen we veel gezinnen gelukkig kunnen maken!


Dank je wel, merci beaucoup, thank you, gracias, Danke schön, medase, Teṣekürler, Shokran, …

Ellen (dochter van juf Marleen van het 6e) in naam van Inloopteam Reddie Teddy uit Gent